dimarts, 29 d’abril del 2014

CÀNCER DE MAMA, LA MEVA EXPERIÈNCIA


6 comentaris:

  1. Un llibre impecable i una explicació poètica d'una malaltia que causa moltes angoixes i sofriments, però la autora ens porta cap a un final feliç d'aquesta experiència.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat i m'ha ajudat. M'hi he sentit totalment identificada

    ResponElimina
  3. M'ha agradat i el rellegeixo, el tinc al capçal ple de punts perque quan tinc algun dia dolent llegeixo el poema dels dons i alguna cita o paraula que m'ajuden. Gracies per compartir la teva experiencia i per donar tanta pau.

    ResponElimina
  4. Va ser la presentació del llibre més emotiva que hagi anat mai, tant pel tema com per la quantitat de persones que hi havia, la música i sobretot les teves paraules. Gràcies.

    ResponElimina
  5. Gràcies a totes pels vostres comentaris. Quan us llegeixo i quan em fan arribar comentaris de dones, dient que el llibre les ha ajudat, em sento profundament emocionada. Gràcies una altra vegada pel vostre temps i les vostres paraules.

    ResponElimina
  6. Molt bo: poètic, científic i experiència.M'ha agradat molt

    ResponElimina